mandag 3. januar 2011

Så er hverdagen her igjen...

Advent, Jul og Nyttår er over for denne gang. Det er en kjempe koselig tid når desember kommer. En kjenner noe spesielt da. Kos, hygge, varme, pynte, familie osv.... men må si det er like herligt når januar kommer og vi begynner på et nytt år! Rydder ut jule, inn med nye blomster, (har alså ikke gjort det enda men på onsdag har jeg tid til det, hehe) en får liksom en ny pust. Gleder meg! Gleder meg til å pynte med de skjønne Primula blomstene.....



I dag var Malin tilbake i barnehagen. Hun har hatt over en uke ferie og var klar til å treffe vennene sine igjen. Hun hadde ikke tid til å gi meg en kos en gang når jeg skulle gå. Tar det som et godt tegn på at hun trives godt i barnehagen sin....

Jeg fikk trimmet og svettet litt på Elexia, HERLIGT!!!

Må si at hverdagen kan være riktig så god.... men for all del, ferie er jo topp det også!!!


Sov søtt...


2 kommentarer:

  1. Er så hjertens enig med deg Gry! Jeg elsker også julen og alt som følger med den, men liker hverdagen like så godt! Det er jo tross alt den vi har flest av:-)
    Jeg har slitt litt med dårlig energi etter flunsa og orket rett og slett ikke ta på å skrape bilen fri for snø og frost i dag, så det ble ikke noe friske blomster på meg i dag. Men i morgen begynner skolen igjen og da må jeg ut for å handle, og gjett om jeg også skal snope meg noen nye blomster:-))
    Kjekt å høre at Malin syns det var godt å være tilbake i barnehagen. Venner er alltid populært, og vi foreldre klarer ikke stimulere på samme måten i lengden.
    Så hipp hurra for hverdagen:)
    Nattaklem fra meg!

    SvarSlett
  2. Ja , sånn er det her også.
    Koselig å pynte til jul , men når julen er ryddet vekk er det fint å kjøpe nye blomster.
    Herlig med Primula i alle slags farger ♥
    Så flink du er som trener.....
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...