tirsdag 25. januar 2011

Tilbake på "skolebenken"...

Da har jeg hatt min første kurs dag. Har begynt på Bryne Kurssenter. Går på administrasjonsmedarbeider kurs. 3 dager i uken med hjemmearb. og prøver, eksamen, ja, akkurat så skole. Første dagen var veldig kjekk. Koselige damer jeg går sammen med. Vi var 5 stk i dag men vi skal være 6.



Første semester er det kontorarbeid med avsluttende eksamen. Andre semester er det regnskap med avsluttende eksamen. Så får vi se til jul om jeg er blitt noe klokere. Er jo fare for det, hihi:-)

Fiiiine kvelden...

1 kommentar:

  1. Så bra Gry!! Det er jeg sikker på vil gi "pote":-)) Må være kjekt og litt rart å sitte bak pulten igjen etter så mangen år;-) Masse lykke til, dette klarer du glimrende!!
    Stor klem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...