onsdag 2. mars 2011

Genersjons bilde...

I går var vi å besøkte min kjære farmor. Hun er 88 år. Vi fikk tatt et 4 generasjons bilde. Manglet min far men håper vi får tatt et nytt så det blir riktigt med 5 generasjoner. Tenk, hun er mor, mormor, farmor, oldemor og tippoldemor. Det var en meget stolt dame vi besøkte. Må bare dele disse bildene med dere. Jeg er ganske så stolt av dem alle på bildene:-)




Tippoldemor



4 generasjoner





Jeg har vel litt grunn til å være stolt!!

Ha en kjempe flott dag! Snart helg og vinterferie!

Klem Gry

4 kommentarer:

  1. God morgen :-)
    Ja, du har virkelig god grunn til å være stolt! SÅ gøy å ha de bildene, spesielt i ettertid! Du får dra din far med, så han også kommer på bildene, hehe..
    Ser ut til at vi får sol idag også :-) Herlig! JEg har tenkt å jobbe med boka jeg begynte på...må rette opp litt i det jeg allerede har skrevet, så får vi håpe jeg kommer på mer "galskap" hehe

    ha en flott dag og klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder !
    Klart du har lov å være stolt.
    Det er jo dine kjæreste skatter.
    Min farmor ble 100 år før hun døde i 2000.
    Hvert år , på bursdagen hennes , kom alt som kunne "krype og gå " på besøk. De siste årene riktignok på sykehjemmet , men det var stas !
    Ha en fin dag.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Tenk 4 (eller egentlig 5) generasjoner! Så fantastisk! Du er heldig som har så flott familie:) Og det er jo så moro for ettertiden å ha foreviget dere alle sammen:)

    Håper du har en strålende lørdag,
    klem Jennifer

    SvarSlett
  4. For noen fantastiske bilder Gry! De kommer dere til å skatte høyt i alle år!:) Håper det er gått bra med prøvene dine og at formen er tilbake. Ha en fortsatt kos bollesøndag:))
    Stor klem til deg fra meg!
    Anne Karin

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...