torsdag 31. mars 2011

Prøven over...

Da kan jeg puste lettet ut for denne gang. Heldags PRØVEN er over. Ja, kan vel puste lettet ut når jeg har fått resultatet, eller kansje jeg ikke puster mer da, hihi, ikke vet jeg, bare glad denne prøven er over. Fikk nå svart på alt men om det er rett vil tiden vise, uff uff!! Har skrevet til krampen tok meg.

Resten av denne dagen skal jeg bare rydde litt å lage middag til mine kjære, så skal jeg ha en data fri kveld..... Koble litt ut i hode....



Nyt denne siste dag i Mars alle og så gleder vi oss til April. Nærmere sommeren nå!!!

Klem Gry

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått! Hva tok du prøve i dag? Du har sikkert sagt det før, men jeg har som kjent en hukommelse som en gullfisk!

    Her regner det katter, og jeg er strålende fornøyd! For det er jo ikke snø...
    Ha en flott dag videre og klem fra meg

    SvarSlett
  2. Gratulerer.Du er tøff !!!
    Så deilig det må være.
    At du har svart på alt er vel et godt tegn
    Nyt kvelden.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer, deilig med alt som kan hakes av som gjort. Nå får du nyte helgen og håpe på sol og varme. Jeg har en hilsen til deg om du titter innom hos meg.
    Bente

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...