torsdag 9. desember 2010

Så var det kveld igjen...


Så kom kvelden snikene igjen. Sitter å tenker på alt jeg ikke fikk gjort i dag. Har vært litt sløv i dag ja...

Får litt panikk når jeg tenker på at det bare er to uker til JUL. Det går fort det.... Åååå, har pakker igjen å kjøpe, åååå aner ikke hva jeg skal kjøpe til dem... Blir litt stresset... Neste år trur jeg vil være ferdig leeenge før desember, men det sier jeg hvert år...Har klart det noen ganger og da, hehe:-)

Venter på julekorta. Betalte ekstra i porto for de skulle komme raskt fram men NEI, ingen kort er kommet enda. Blir kort til neste år dette....

Jaja, ny dag i morgen og forhåpenlig mye mer energi. Får starte dagen med en trenings økt, hjelper på det:-)

                                                             Ha en riktig god kveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...