tirsdag 14. desember 2010

Travel dag....

I dag har vært en travel dag. Ute å handlet litt på formiddage, hjem å spise lunsj. Så kom Gitzi så reise vi to ut på en handle runde til. Fikk de siste kalendergaver til Malin (litt treg da, men hun merker ikke det dette år, hehe) Ikke så lett når en bare kan telle til 19, hehe:-)



Fikk kjøpt sko til Malin som hun skal ha juleaften. Så da er julaften antrekke klart til henne. Må bare ut å finne en kjole til 1 juledag.



Jeg har alltid hatt rød kjole til jentene mine på julaften men dette åre fant jeg en lilla kjole på BarnasHus som jeg syns var så lekker så da ble det den....

Men nå er det lalle tid på Malin.... Så tenker jeg det blir litt ørebørsting på Lille My. Floket seg bak ørene. Har ikke vært flink nok i det sist å børste de, men nå blir det andre boller:-)

Så må jeg bare legge ved et bilde av mine Azalier, syns de er så flotte. Pleier de med omhu å håper de holder til over jul...




                                                        Ha en flott kveld...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...