onsdag 22. desember 2010

Så var juletre pyntet...



I dag har jeg hatt hjelp av min datter Regitze til å pakke inn de siste gavene. Så har vi hatt en liten runde rundt med julegaver og så var det pynting av juletre når Malin kom hjem. Så stor glede å se de lykkelige barne øynene og hender som pynter av hjertens lyst å synger på julesanger som hun har diktet selv.... Glede glede.... Hun sier nissen blir veldig glad når han ser det fine treet hun har pyntet...å det blir han nok... Jeg gleder meg til å stå opp i morgen å kjenne den gode lukten fra treet.....



Så har jeg prøvet meg på å lage lavkarbo marsipan, å det ble faktisk vellykket.... Må jo ha litt julegotteri jeg og. Har og laget en karamel men den vet jeg ikke om ble så vellykket. Smaken er god men får se i morgen hvordan konsistensen er når den er blitt kald... Så har jeg baket brød... Så det har vært en aktiv dag...





                 
                                                  1 dag til jul....

1 kommentar:

  1. Sååå koselig!! Tenker det dufter deilig gran hos dere nå. Vi pynter treet i ettermiddag og gleder oss stort!!
    Ha en flott lillejuleaften og god klem fra meg:)

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...