torsdag 16. desember 2010

Vaske kvelden...

Nå har vi vaska gulvet å vi har børi ved og vi har sett opp fugleband og vi har pynta tre....... Stemmer nok ikke alt dette da men har vasket å ryddet å pyntet, men nå må jeg ta kveld. Resten får jeg gjøre i morgen... Gleder meg til en kosi kveld med Tuppene!!!



Men fant den gamle nissen som jeg har etter mormor. Den setter mangen minner i sving. Var så glad i den når jeg var liten og er like glad i den i dag....Gode gamle Nissefar.....



Så har jeg vært så spent på hvilken farge Amaryllisen har. Nå begynner den å sprette ut, og den er rød.. Ble fint med litt rødt i det vindue....

                                                           Natti natt...

1 kommentar:

  1. God morgen! Her har jeg ikke tenkt å ha noe julevask. Er så heldig å ha vaskedame 5 timer om uken og hun går virkelig grundig til verks hver gang, så den store julevasken er ikke nødvendig. Kjøkkenet gidder jeg ikke vaske høyt og lavt da vi har tanker om å pusse opp etter jul. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha helt ny innredning eller bare skifte frontene og benkeplaten. Gruble gruble...
    I dag må jeg ut på handel, ble ikke noe i går. Jeg gadd rett og slett ikke i det været!
    Ha en herlig helg og kos deg med tuppene i kveld:-)) Godklem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...