søndag 3. april 2011

Enda en Award!!! Kjempe kosi!!!


Har vært så heldig å fått en Award av Bente'sTusen takk Bente:-) Skal prøve å ta utfordringen så god jeg kan.

Med Awarden følger det med 2 utfordring:

  •  Fortell 8 ting om deg selv.
  • Gi den videre til 5 som har færre enn 100 følgere.
8 ting om meg:

  1. Jeg er en kvinne i min beste alder (43, snaaaart 44) syns jeg, hihi!!
  2. Er mor til to herlige jenter og mormor til ei herlig tulle på 3 mnd<3
  3. Liker å lese krimbøker men tar meg for lite tid å lese.
  4. Elsker hunder og dyr generelt. Har ei herlig Cavalier King Charles spaniel tispe. Kose klumpen til mor!
  5. Er ikke noen morgen person forde om jeg er tidlig oppe. Men alt går bra bare jeg får kaffen min og ro med den, hihi:-)
  6. Elsker havet! Tur på stranden og trening men det blir for lite av det for tiden.
  7. Ser på meg selv som ærlig, positiv og jordnær å trives best med slike folk.
  8. Utrykke som jeg liker er:  "Carpe Diem" (Grip dagen) der er mye i de to ordene.
Så var det å gi videre. For å si det slik så liker jeg godt alle bloggene jeg følger, derfor jeg følger de. Så jeg plukker bare tilfeldig ut noen uten begrunnelse. Og dere velger selv om dere vil ta utfordringen. Tar litt tid men gøy er det syns jeg.-)

Ønsker dere lykke til!

Ellers har dette vært en helt herlig søndag i fine været.

Ha en riktig fin søndagskveld!

Klem Gry

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny award,velfortjent:) Så morsomt å lese om deg,er så morsomt med sånne utfodringer som man får vite litt om hverandre på:)
    Håper du har hatt en fin helg,og at du får en flott start på ny uke:)
    Tusen tusen takk for koselig kommentar hos meg,det varmer:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Ååhh, så kjekt! Gratulerer med award og tusen takk for at du ville gi den videre til meg:) Skal lage et innlegg når jeg har litt bedre tid:)
    Ha en fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  3. Å så hyggelig, tusen takk! :)
    Ønsker deg en fin fin søndag... det som er igjen av den iallefall.. :)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  4. Hipp hurra!! Grattis med enda en award, her renner de bare inn av døra gitt, og det forstår jeg godt!:))
    Takk for den koselig hilsen Gry, og nattaklem til deg også. Sov god!:))
    Knib <3

    SvarSlett
  5. Så moro med award, alltid gøy å bli litt bedre kjent med jentene bak bloggene:) Tusen takk for at du gav den videre til meg, det setter jeg stor pris på:)

    klem Jennifer

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...