søndag 3. april 2011

Fine bokser...

Mandag igjen, blå himmel og solen skinner!!! Herligt!!
Skal kjøre Malin i barnehagen og handle litt, så skal Lille My og meg ut å gå en tur.

I helgen var jeg og shoppet disse fine boksene. Baker knekkebrød selv og hadde ikke noen fine bokser å ha de i men fikk tips i fra Husmor-dronninga sin blogg om disse fine boksene. Bohus og bare 49.- pr stk. Løp og kjøp!!! Gjør ikke noe om der ikke står knekkebrød til den peng....:-)



Ha en flott dag!! Håper alle har fint vær, det gjør noe med humøret kjenner jeg:-)

Klem Gry

5 kommentarer:

  1. God morgen :-)
    Kjempefin boks! Skulle gjerne hatt en selv hadde jeg hatt plass...
    Sola skinner her også, og døra står allerede oppe. Så dette blir en flott dag :-))

    Nå må jeg stikke, så her kommer klemmen fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Kjempe fin boks, helt enig med deg; til den prisen og når den er så fin,spiller det ingen rolle at det ikke står knekkebrød på den:)
    Spørs om ikke jeg må ta meg en tur til bohus snart:)
    Kos deg på tur med Lille My og ha en strålende dag i fin været:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Så bra ay du likte tipset mitt :)
    Boksene er jo dekorative nok i seg selv.... og vi som bor her vet jo hva den inneholdet :)

    Håper du får en fin uke!
    *Kjersti*

    SvarSlett
  4. Solen skinner her også, hærlig :)

    Flotte bokser. Har også tenkt jeg skulle lage knekkebrød, men har ikke kommet i gang..

    Klem og ønsker fin uke utover :)

    SvarSlett
  5. Heisann Gry =)
    Ser du har handlet fine bokser, til en billig penge - det er ikke å forakte =)
    Håper mandagen ble fin,
    snart tirsdag nå... ønsker deg ei finfin uke!!
    Klem fra Laila

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...