fredag 8. april 2011

God helg!....

Vil bare ønske alle en riktig God Helg!

Nå tar jeg data fri  for helgen.

Svirrer så mye i mitt hode. Glede da:-) Lille prinsessen  til mormor skal døpes på søndag:-) Jeg skal være fadder og har fått æren med å bære henne. Trenger vel ikke si at jeg er mektigt STOLT! Morgen dagen blir å dekke bord å pynte.. i kveld blir å få klærna helt på plass. Alt så skal strykes, sølv som skal pusses, sjekke om en har alt i orden. 






Stolte foreldre!


Så får jeg komme sterkere tilbake på bloggen til uken igjen. Har et innlegg som som jeg skulle ha laget. Må vise den flotte gaven jeg vant i Give Awayen til Mette med den flotte bloggen Fru R. 

Klem Gry







6 kommentarer:

  1. Lykke til på søndag!
    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  2. Ååå... Nydelig litta tulle du er mormor til:) Lykke til på søndag,og kos dere masse:)
    Ha en super helg:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så nydelig liten tulle :).

    Til lykke med den store begivenheten. Vi sees etter helgen.

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Å , så nydelig hun er ♥
    Jeg forstår godt at du er stolt.
    Koselig bilde av de stolte foreldrene også.
    Masse lykke til med den store barnedåpen.
    Det blir nok en minnerik dag.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  5. Heisann :-) Ikke rart du er stolt :-) Herlig lita tulle! Lykke til med oppgaven som fadder, den klarer du med glans :-))

    ha en flott søndag da, med barnedåp og alt. Håper dere er like heldige med været som oss!!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. For en utrolig nydelig liten jente! Forstår godt at du er stolt mormor:)

    Håper dere hadde en kjempe fin barnedåp!
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...