søndag 3. april 2011

God morgen...

God morgen alle sammen!



Sitter her med min frokost og kaffe å titter ut. Ser tåka snart letter og at det blir en flott dag med sol. Malin leker rundt meg og min kjære sover "søtt" i sengen enda. Han var den heldige å fikk sove lenge i dag men når jeg ser ut så blir en flott dag da gjør det ingen ting å stå opp tidligt.

Hva skal vi finne på i dag? Kansje gå oss en tur eller kose oss i hagen. Ut må vi iallefall. Får vi tempraturer så i går blir det bra. Blåste men vinden var lun. Utroligt herligt å kjenne. Da vet en at VÅREN er her!

Ha en kjempe flott søndag!

Klem Gry

7 kommentarer:

  1. Er det andre en meg så har problemer med datoen på innleggene??? Noen av innleggene mine daterer seg til dagen før, jeg har ikke laget det dagen før.... Syns det er iriterende.....

    SvarSlett
  2. God morgen :-)
    Nei, har ikke merket noe til at datoen ikke stemmer..kanskje maskinen din er i fremtiden?? Hehe..
    Idag skal jeg ta minsten ut og spise, siden han ikke kunne igår :-)
    Nydelig vær her også, deilig temp :-)

    Ha en flott søndag du også og klem fra meg :-))

    SvarSlett
  3. Ja heldige er dere som får kjenne på vårstemninga. Her er det liksom rett fra vinter til sommer mange ganger.
    Jeg har ikke merket noe til datoene, men så har jeg ikke sjekket heller, skal følge litt med.

    Ha en fin søndag!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  4. Hei.
    Så koselig at du vil være med på give awayen min,og super koselg at du vil følge meg videre:)
    Så koselig blogg du har,la meg til som følger jeg:)
    Den frokosten så virkelig god ut:) Ha en flott søndag:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei på deg!
    Ja det ble en nydelig dag med sol og god varme. Synd sola forsvant igjen, men varmt er det. Vi har også fått oss en god tur med hundene som alltid. Nå står svintesteken i ovnene og det blir et lite kaffebesøk til mine foreldre etterpå. Ja jeg har også hatt det samme problemet med datoen. Det er nok google som har problemer igjen, ikke noe vi kan gjøre tenker jeg. Ha en fortsatt kos dag Gry, vi snakkes snart;-))
    God klem på deg

    SvarSlett
  6. Hei igjen
    Synd at mailen din ikke er OK. Hvis du eller din datter er på facebook kan du eller datteren din sende adressen i melding til meg der hvis du ikke vil sende adressen til meg på bloggen.
    Navnet mitt på FB er Mette Kvaløy Rullestad.
    Klem

    SvarSlett
  7. Den frokosten din så utrolig god ut!:)
    Håper du har hatt en kjempe fin dag i fine været:) Her har det bare regnet.
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...