søndag 19. desember 2010

4 søndag i advent...


                            

Tiden går så fort. Tenk nå er det 4 søndag i advent. Bare 5 dager til jul. Så fikk vi litt mer snø i dag så må si at julestemningen stiger....

Hatt en koselig ettermiddag i selskap til Kine. Familien samlet, kan det bli bedre.... Når vi kom hjem så var min kjære Olaf kommet hjem fra Hadeland.... Så nå kan julen komme....Gleder meg til kos og hygge med familien i mangen dager....


     Ha en fredelig søndags kveld...

2 kommentarer:

  1. Ja familien betyr alt, og vi er heldig som har familie! Kos dere masse de neste dagene, nå er det full nedtelling:-))
    Klem fra Anne Karin

    SvarSlett
  2. Hei. jeg fant bloggen din via "hverdagslivet" og synes du har en koselig blogg. Så søte jentene dine var. Har lagt meg til som følger og ønsker deg samtidig velkommen til "besøk " hos meg.
    Jeg sliter med å få sove , men nå må jeg prøve..skal jo snart opp igjen
    Ha en fin adventstid videre. Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...