søndag 26. desember 2010

Så var juledagene over...

Ja juledagene er nok over men vi har en hel uke til med juleferie så vi skal bare kose oss...



Har vært en herlig jul med masse familieselskaper. Julaften feiret vi på Tananger hos alles "Tante". Kjempe flott mat og så koseligt pyntet. Det er alltid en fryd og komme der. Nissen kom innom en tur til Malin sin glede. Hun fikk så mangen flotte pakker og var like takknemlig for alle. En glede å se på henne:-)


1 dag var vi hos sister min. Kjempe kosi. Masse god mat og en så herlig gjeng å være sammen med. Mye lott og løye:-) Denne familien kan det med å kose seg:-) Vi gikk rundt juletre å danset rundt juletre. Vi var kansje ikke helt oppdatert på alle julesangene så jeg trur vi får øve oss til neste år... :-) Så avsluttet vi voksne kvelden med Wii, åååå det var gøy det. Vi var like ivrig alle mann... :-)

2 dag, alså i dag har vi vært hos mor og Arne å hatt en kjempe lekker lunsj. Mmmmm, ja en spiser seg mett + litt til, sååå  venter en litt, så har en plass til en bitte liten bit til, hehe, ja det er travelt med jul og alt spisingen... 

Det har vært en perfekt familiejul, slik som vi liker.... :-)

Så i morgen da får helsestudioe besøk av meg så jeg får trimmet vekk litt før nyttårs helgen kommer, blir nok litt spising den helgen og...



Ha en fin 2 juledag kveld...

1 kommentar:

  1. Så koselig dere har hatt det!! Den lille prinsesse ser ut til å fryde seg, såå herlig hun er:) Jeg husker når Helen var så liten og nissen kom med gaver, det var det beste ved hele julen når ansiktet hennes lyste opp:)
    Godt vi har enda en uke å kose oss på!
    Nattaklem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...