mandag 20. desember 2010

En dag nærmere JUL...

Ja så var vi en dag nærmere jul. Å forberedelsene går for fult... Bestilte julekort i sist mnd men de fikk jeg aldri, har betalt og alt, men så bestilte jeg nye en annen plass på torsdag i sist uke og fikk dem i dag. Så kvelden har gått med til å skrive å pynte konvelutter så de kan bli sendt i morgen i et håp de kommer fram til julaften. Desverre så får ikke de i USA kortene før etter jul, litt trist det da...

Malin følte seg ikke helt bra i morres så jeg holdt henne hjemme fra barnehagen. Men hun kom seg fort da, så i morgen er det barnehage. heldigvis var mormoren hjemme så hun passet henne et par timer så jeg kom meg ut og fikk shoppet litt til. Nå begynner det å bli trangt om plassen ute men jeg kobler ut alle rundt meg så går det så bra så, hehe:-) Får ikke håpe jeg treffer noen kjente som jeg over ser, hihi:-)





Resten av dagen koset vi oss hjemme. Malin lekte å lå litt på "sosa" som hun sier,å koset seg med Lille My.





Nå er det vel lalle tid for oss store og vist vi skal fungere litt i morgen igjen...


                                                             Sov søtt...

2 kommentarer:

  1. Så søt hun er , lille Malin♥
    Godt hun ble fort frisk.
    Ha en flott tirsdag.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Lille skjønne Malin..håper hun har det godt igjen nå. Kan bli syk av bare å vente i disse dager, spenninger utløses på så mange måter. Kos dere masse, nå er det 3 dager:-))
    Klem fra Anne Karin

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...