lørdag 18. desember 2010

Tenker tilbake...

Ja sitter her å tenker tilbake på en kjempe koselig kveld. Det var så kjekt at alle 5 Tuppene var samlet igjen. Det er 3,5 år siden vi alle var samlet. Før så trefftes vi en gang i mnd men det ble slutt for noen år siden men nå ble vi enig at vi skal starte på nytt å treffes hos hverandre en gang i mnd. Vi trenger det, vi er venniner som har holdt sammen siden skolen, viktig å ikke miste kontakten....





Fikk en lekker vertinne gave av kjære Nina. Det er konfekt som hun har laget selv....De ser bare nydelige ut, smaker sikkert godt og men jeg klarer ikke spise de lekre bitene, alt for fine....

Som hør og bør i en juleforening, må man ha pakke. Alle hadde kjøpt med seg hver sin pakke til en viss sum. Så hadde vi en pakke lek med ternig. kjempe kos...Byttet rundt på pakker og lo og fjollet. Etter 15 min så fikk du den pakken du satt med da... Jeg fikk noen lekre øredobber... med bling bling, passer meg perfekt. Elsker alt som glitrer og skinner..


Dagen i dag har gått med til å rydde å vaske litt etter i går. Nå skal jeg ut å hente Malin hos Gitze så får vi hjem å lage oss noe god mat. Så skal nok Malin ha litt lørdags gotteri...
Ha en flott lørdags kveld...

2 kommentarer:

  1. fiine øyredobber... de kan du jo bare gi t meg.. tror de vil se møøøje finare ut på meg ;) tihi

    SvarSlett
  2. Hahaha, du meine vel det ja, hehe:-)))

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...