lørdag 11. desember 2010

En rolig lørdags kveld...

Ja, en får håpe denne kvelden blir rolig. Var nå en rolig fredags kveld og da, bort sett fra at lyseboksen sviktet, hadde bare NRK. Mannen var borte og jeg klarte ikke fikse. ( var jo bare å koble strømen av på boksen og på igjen) Viste ikke jeg, hehe:-)
Hull i gulvet ja...Vanne renner..

Men når mannen kom hjem ble det aktivt. Mild været kom i går med masse regen så snøen smeltet og frost i bakken så vanne tok veien inn i gangen våres. Var ganske så vått ja!!! Eneste måte å få ledet vanne en plass var å hogge hull i golvet ned til et rør, kl 23 på kvelden. Malin våknet å syns dette var veldig spennende men hun sa det er ikke lov å hogge i gulvet.....men men, en plass måtte vi få vanne henn. Så i dag var der ikke mer snø ut, skittent og trist vær med regen....Ønsker meg SNØ til julaften!!!!


                                                       


I dag har Malin og meg hatt en skikkelig inne dag i inne været mens Olaf har jobbet litt. Hun har lekt rundt i hele stuen, koset seg.

                                                     Bilder av min lavkarbo pizza!!




Så bakte vi pizza til middag i dag. Det liker hun godt. Jeg har begynt på lavkarbo så bakte en egen pizza bunn til meg av en oppskrift jeg fant på en blogg. Utrolig god og så kjekt at jeg og kan ha pizza.

Nå får det bli litt tv i kveld som så mange andre kvelder. I morgen er det Kongeparken på juleverksted med Malin, Gitzi, Olaf og meg. Gleder meg til det....:-)


                                                     Lørdags klem :-)

1 kommentar:

  1. Deilig med en rolig hjemmekveld, det liker vi godt!:) Ser frem til det selv nå etter mye øving og forberedelser til konsert! Kakemannbaking på oss i kveld:-)
    Kos dere videre!
    Klem fra Anne Karin

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...