mandag 14. februar 2011

Er dette en god dag...

Sitter her på morningen å lytter. Det blåser og uler veldigt ute enda men har roet seg litt siden i natt. Ble ikke mangen timer søvn. Det stormet slik ute at jeg var sikker på at tak og vinduer skulle komme inn. Så har jeg hatt Lille Prinsessen sitt kne godt plantet i ryggen meste parten av natten. Hun våknet av alt bråket med stormen og var redd så da måtte hun få sove med mor & far. Men ellers er alt bra. Klar for en ny skole dag:-) Ut å lære noe nytt. Nå skal prinsessen vekkes, en kaffe kopp til nydes så skal en sparkle litt i ansikte, en dasj parfyme så er det ut i stormen.




Ha en super duper dag alle sammen...

6 kommentarer:

  1. Ja ,vel er vi vant til at det blåser , men dette er jo voldsomt.
    Jeg tenker på hva som kan komme flyvende gjennom luften av løse gjenstander...
    Ekkelt å ligge våken å lure på hva alle lydene er, men det var nok trygt og godt for ei lita jente og sove hos mor og far :)
    Håper dagen din blir fin.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. God morgen :-)
    Godt Prinsessa kan komme og sove trygt mellom mamma og pappa!
    Mine var slik da det tordnet..livredde stakkars! Da sier man ikke nei til litt mindre plass i senga :-))

    Ha en strålende dag og klem fra meg

    SvarSlett
  3. Ha en superfin dag!
    Klem Silje

    SvarSlett
  4. Hei hei!
    Heldigvis har det roet seg, om enn så lenge.. Ha en fin dag på skolen, lær masse nyttig! Vi tar turen neste onsdag, står for øyeblikket opp til halsen med rydding, flytting og vasking, puh..skal bli godt å bli ferdig nå!
    God klem fra meg til deg.
    Anne Karin

    SvarSlett
  5. Huff, ikke noe særlig å møte dagen når natten har vært urolig.

    Håper alikevel at det blir en fin dag.

    Klem :)

    SvarSlett
  6. Jeg synes det kan være koselig med litt storm ute, men ikke når man lurer på om huset står...

    Takk for alle de koselige kommentarene du legger igjen, jeg setter stor pris på det : )

    Klem fra Britt

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...