fredag 4. februar 2011

Lese...

Jeg har funnet fram boken min som jeg begynte på for leeeenge siden. Leste nesten halve så fikk jeg så mye å gjøre i forbindelse med flytting at den ble glemt. Nå har jeg funnet den fram igjen og vil begynne å lese litt igjen i helgen. Koble av litt. Får skum lese begynnelsen så kommer jeg nok inn i den igjen. Liza Marklund har jeg lest et par bøker av men klarer ikke helt bestemme meg om jeg liker skrive stilen hennes, men MÅ fullføre en bok jeg har begynt på....

Ellers er det jo fredag i dag og helg. Den skal nytes til endes. Store Korslaget i kveld, så begynner Senkveld igjen. Fredagens høyde punkt. De er gull fine!!

Ha en flott fredagskveld...


3 kommentarer:

  1. God kveld i stua:)
    Denne boken har jeg lest og jeg liker faktisk Liza Marklund. Jeg holder for tiden på å lese en bok skrevet av en dansk prestekvinne, ganske slående og brutalt skrevet på mange måter. Det er en selvbiografi og det er jo alltid intressant. Ja nå er kvelden begynt også her. Minestemann er kjørt på overnatting hos en kamerat, de sover hos hverandre hver eneste helg, stort sett hos oss men denne gang hos kameraten. Her er det ingen eldre søsken og krangle med, så derfor frister det nok mer å få være i fred her ha ha. Helen er i Bergen på besøk hos en venninne som studerer der, så vi er helt alene hjemme i kveld. Med kjøkkenet på hode blir det ikke så mye kokkelering at det gjør noe, men noe god frukt og ost blir det nok til det store korslaget:-))
    Ha en koselig kveld med dine kjære!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  2. God morgen :-)
    Så gøy at du fant frem til meg! Velkommen skal du være, alltid koselig med nye! 2 lodd er lagt i bollen...den er temmelig full nå, så jeg må finne en større, hehe. Gøy at så mange ville være med! Hadde faktisk ikke ventet det.

    Legger meg til som følger hos deg også :-)
    Elsker å lese jeg også, akkurat nå går det i krim..Prøver faktisk å skrive en bok selv, og har lagt ut de 3 første kapitlene på bloggen min..så hvis du vil lese de, finner du de lengre ned ;-) Må bare si at jeg allerede har rettet på endel, så hvis jeg får gitt den ut, blir det ikke HELT som det står der, hehe

    Ha en flott lørdag og klem fra meg

    SvarSlett
  3. Heia
    Boken som du viser av Liza Marklund, syns jeg, er en av de beste av henne. Jeg var akkurat som deg og 'lurte' på om jeg likte hennes bøker, men etter at jeg leste livstid har jeg blitt tilhenger.
    Har du leste Camilla Läckberg sine bøker ?
    Koselig med alle kommentarene fra deg :-)
    Klem fra Mette

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...