søndag 20. februar 2011

Funderer...

I går så klarte jeg å forstrekke noe i hoften så har veldigt vondt når jeg går å ligger, sitte er best så den flotte turdagen i dag ble foran pc´en.

 Ja, jeg funderer på hva jeg skal ha på soverommet. I dag har jeg sittet å tittet litt rundt på nette for å finne sengeteppe å gardiner. Liker det veldigt enkelt og hvit. Veggene er eggehvite og sengklærna er hvite, men lurer litt på om jeg skal brekke litt av med sengeteppe, gjerne ha det beige, lys grått eller ha det hvit. Likte veldigt godt det lys grå på bilde, så med masse puter...



Gardiner så funderer jeg på liftgardiner. Har alltid sagt jeg ikke skal ha det, fint hos andre men ikke hos meg. Men nå er det komt en lift i kjøkkene og kansje der kommer på soverommet også nå. Gardinene blir bare hengende til pynt for der er lystette rullegardiner. Jeg må ha det bek mørkt når jeg skal sove. Funderer og funderer, må nok ut å titte i butikkene før jeg bestemmer meg...

Men nå skal jeg kave meg bort til soffen å titte tv resten av kvelden...

Ha en flott søndags kveld...

Klem fra Gry

4 kommentarer:

  1. Hei Gry,
    Så kjedelig å se du har forstrukket en muskel..så må du bare ta det med ro og kose deg foran pc eller tv:)) GOD BEDRING!!
    Mye fint å velge mellom i sengetepper og gardiner. Jeg fikk sydd liftgardiner til soverummet vårt hos Nystedt og er kjempefornøyd! De er både robuste og skikkelig tøffe:)) Lykke til med valget!
    God bedringsklem fra meg til deg:)
    Anne Karin

    SvarSlett
  2. Hei Gry =)
    Ikke noe særlig å ha vondt i hofta, kjenner igjen den der altså.. men en ibux før sengetid gjør som regel susen!
    God bedring!
    Men du har jo brukt tiden veldig fornuftig du da =)
    God søndagskveld ønskes deg,
    klem fra Laila

    SvarSlett
  3. Ikke godt når musklene er vonde, du må bare ta tålmodigheten til hjelp.
    Bildene du viser ovenfor er lekre, masse flotte inspirasjonsbilder og finne på nettet.
    Vi har og planer om soverommet, men har enda ikke kommet i gang. En ting vet jeg, det skal være lyst, mesteparten her hjemme er malt i fargen Lys antikk, og ellers går interiør i beige, litt sort og valnøtt på skjenk og spisestue. Det var deilig å få malt alle furudørene og furutrappen hvit.
    Klem klem

    SvarSlett
  4. Så leit at du har forstrukket en muskel.
    Du får nok holde deg i ro så godt du kan.
    Vi har jo nettopp pusset opp soverommet. Vi valgte sort rullegardin med hvite blondegardiner som pynt på sidene. Det var fordi vi skulle ha noen sorte innslag i det romantiske , hvite. I tillegg har vi litt brunbeige. Og så var det mitt rosa hjørne , da....
    Ha en riktig god uke. Håper du snart blir bra :)
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...