torsdag 24. februar 2011

Noen ide...?



Som adventskalender til Malin kjøpte jeg denne søte knaggrekken med 24 knagger. Kjøpte den hos Hjerterom gaver og interiør. Det er en liten butikk som ligger på Averøy. De har så masse flotte og søte ting, ja, ting og tang som vi liker så godt, hihi.:-)  Den er perfekt til kalenderen men nå ser den litt "trist" ut der den henger så fint på veggen men ingen ting henger på knaggene.....

Trenger litt hjelp! Er der noen gode ideer om hva jeg kan pynte den med?

Ellers, ha en flott kveld!

Klem Gry

5 kommentarer:

  1. Den var jo kjempesøt , men er enig i at den trenger noe på knaggene.
    Hva med strikker , hårbøyler , smykker , ørepynt osv...
    Huskelapper ? Fotografier ? Eller forskjellige småting som hjerter , gamle nøkler , sakser eller noen andre småting du synes er for fine til å ligge i en skuff. Utfordringen blir vel å ikke få det til å se overlesset ut. Håper du får mange gode forslag ellers er det bare å gjemme den til neste jul....
    Håper du er helt frisk nå.
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så fin den var :) Det er jo egentlig bare fantasien som setter grenser her!

    SvarSlett
  3. Litt tidlig kanskje, men kanskje små påskekyllinger ? :)

    SvarSlett
  4. Jeg foreslår å bare henge på et par tre ting så det ikke blir rotete, "less is best" er et ordtak. Et par fine bilder, en tørket blomst med gode minner, et par små søte kopper el. Lykke til med prosjektet.

    SvarSlett
  5. Knallfin kalender. Sånn ønsker jeg meg også. Lykke til med å finne ut hva du skal henge der. Ha en fin søndag. Klem fra kine.

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...