lørdag 12. februar 2011

Lørdag...

Lørdag!!! I dag skal vi bare kose oss. Ikke noe stress. Har en laaaang morgen i morgenkåpen med kaffe og barnetv. Stelle oss så skal vi reise til Gitze. Må ut til lille gulle til mormor, lille Mari <3 Må ut å se om jeg får et smil av henne, Gitze sier at hun så vidt har begynt å smile nå :-) 1 mnd er hun nå, tiden går så fort.






Titter en ut så kan en få en liten snev av vår fornemmelse. Opphold og snart sol. Blir en flott dag trur jeg. Snart kommer snøklokker, klosterklokker og krokuser i plen og blomsterbed. Åååå, gleder meg til våren!!


Ha en flott dag alle sammen...

5 kommentarer:

  1. God morgen!
    Nydelig kollasje du har laget av skjønne lille Mari omgitt av vårens vakre blomster. Kos dere på besøk og med lørdagen, herlig!!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  2. Heisann og god morgen
    Deilig med lang morgenkåpe,...her og og kaffen selvfølgelig!
    Så skjønn hun er, klart du får frem smilet :))
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei og takk for hilsen.
    Deilig med lange , late morgener.
    Så herlig bilde av lille Mari og blomstene !
    Ja , er det ikke deilig å sitte med babyen i fanget og bare nyyyte ?
    Ha en flott helg med dine kjære.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  4. Å nydelige bebissen :-)
    heldige du som er bestemor :-)
    Gleder meg til det blir min tur :-)

    hadde en topp dag igår, du kan lese om det hos meg nå, hehe..
    Og ja, formen er TOPP!!

    Ha en flott dag og klem fra meg

    SvarSlett
  5. Heisann :)

    Så flotte bilder, og fine bloggen :).
    gleder meg til å følge deg videre.

    Klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...