onsdag 30. mars 2011

Award! Så koseligt!!

Har hatt lenge pause fra bloggen nå. Har mye å gjøre nå med skole og andre ting. Blogging er skikkeligt koseligt og jeg har savnet det veldigt men det har vært litt godt, Men savner å sitte på morningen med kaffe koppen å lese i alle de koselige og inspirerende bloggene, alle dere herlige damer man blir litt kjent med. Lese alle hyggelige komentarer en får på sine innlegg, de varmer og er så koselige-) Men blogging tar tid og jeg må prioritere litt, men kjenner jeg ikke kan være helt vekke fra bloggen,
Slik som i dag når jeg bare måtte innom en tur å titte så lå der en Award til meg fra Man tager hva man haver, det varmer og inspirerer til å fortsette:-) Tusen takk skal du ha:-) Så jeg skal prøve og dele tiden litt med blogging igjen.


Men som kjent så følger der en utfordring med en Award. Med denne er der 10 spørsmål og gi Awarden videre til  blogger. Får prøve å svare så godt jeg kan på spørsmålene.

Hvorfor begynte du og blogge?
Begynte å lese litt rundt på forskjellige blogger og fant mye inspiriasjon og så var det så hyggeligt og koseligt så fant ut at dette måtte jeg prøve.

Hvilke blogger følger du?
Jeg følger mangen forskjellige blogger. Alt fra intriør, mat, klær og det hverdagslige. Kooosi:-)

Favoritt makeup merke?
Det er i.d. bareMinerals, Dior og Loreal.

Favoritt klesmerke?
Må bare si at det har jeg ikke..... :-)

Ditt "må ha" makeup produkt?
i.d. bareMinerals. Bare MÅ ha!!!

Favorittfarge?
Sort og hvit om en kan kalle det farger. Men også blått, lilla, rosa, ja litt forskjelligt.

Parfyme?
Armani (favoritt) og Tender Poison Dior.

Favoritt film?
"Mot alle odds" gammel men en film som jeg kan se igjen.

Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Kunne faktisk tenkt meg en tur til Thailand, nå har jeg hørt så mye flott om det lande så hadde vært spennende å utforsket det selv. Ellers ville jeg reist litt mer rundt i USA å besøkt familie rundt om der.

Fem ting du alltid har i vesken din?
Mobil, lommebok, lippgloss, drops, nøkkler.

Jeg gir Awarden videre til koselige og flotte blogger som jeg følger:


Kunne delt ut Award til mangen fler, alle er jo så herlige:-) Det er selvfølgeligt fritt for om man vil ta utfordringen men jeg syns dere skal ha den så jeg kan vise at jeg setter pris på deres blogger:-)

Dere får ha en riktig god natt. Må snart finne loppekassen, skal ha prøve i morgen og kjenner at kroppen min er nokså urolig. Montro om jeg får sove, har ikke helt tru på det....

Natti Natt!!

Klem fra Gry

6 kommentarer:

  1. Hei kjære deg Gry!
    Tusen hjertelig takk for at du tenkte på meg, det gjør godt!:)) Så koselig å ha deg tilbake! Ja det tar litt tid med blogging, men man behøver jo heller ikke skrive innlegg hver eneste dag.. Blogging skal være gøy og ikke noe som er slitsomt, da er det bare å legge det ned eller ta seg en pause så lenge man vil. Syns du er kjempe flink som gjenomfører skole, eksamener og i tillegg har en liten jente som jo krever sitt! Du har opparbeidet en kjempe koselig blogg som det er såååå kjekt å komme til, håper derfor du fortsetter:)))
    Stor klem til deg fra meg!
    Anne Karin

    SvarSlett
  2. Tusen takk for awarden Gry =)
    Jeg er fortsatt ikke så inne på hvordan jeg linker til blogger jeg.. men jeg skal svare så snart jeg får tid..
    Hverdagen kan bli litt hektisk til tider, men det viser bare at man har et innholdsrikt liv!!
    Stor klem fra Laila

    SvarSlett
  3. Hei Gry.
    Jeg har savnet de koselige innleggene dine og kommentarene fra deg ♥
    Når det er sagt , må du ikke la det bli et ork å blogge . Dette skal være gøy , som Anne Karin skriver !
    Stikk innom av og til , les og kommenter hvis du har tid og lyst.
    Jeg setter stor pris på at du ville gi meg award. Jeg har nå en awardfri blogg fordi jeg syntes det tok så lang med utfordringene og som du sier , er det vanskelig å sende dem videre fordi alle er så fine !
    Setter stor pris på deg og bloggen din og har full forståelse for at du tar det med ro.
    Stor klem til deg fra Ingunn :)

    SvarSlett
  4. God morgen :-))
    Tusen takk for award'en :-)
    Jeg har nettopp hatt den, så jeg sier tusen takk for at du tenkte på meg, det setter jeg stor pris på! Men du skjønner nok hvorfor jeg ikke tar den ên gang til allerede nå ;-)
    Jeg liker akkurat den type award's, blir liksom litt mer kjent :-)

    Her regner det, men skal ikke klage etter flere dager med sol :-)
    Ha en flott dag og klem fra meg som er glad du er tilbake :-))

    SvarSlett
  5. Takk for awarden, det er så hyggelig å høre at du setter pris på bloggen min! Jeg kan godt svare på spørsmåålene, men det blir nok først om noen dager:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  6. Å så utrolig koselig! :) Tusen takk for at du tenkte på meg og min blogg. Det ble jeg kjempeglad for!:)
    Jeg har allerede tatt utfordringen og svart på spørsmålene for en liten stund siden, så da håper jeg det går greit at jeg ikke gjør det igjen!:)

    Håper du har en fin dag.

    klem June

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...