onsdag 16. mars 2011

Vår i lufta...

VÅR i lufta idag. Sol og blå himmel, en herlig dag. Formen er stigende etter noen dager med bihule og feber.
Kjente at energien kom snikende fram i dag. Så da var det bare å gripe den fatt. Onsdag er min bakedag så i dag ble det knekkebrød og rundstykker. (lavkarbo)


Solen skinte så flott og solen varmet litt så Lille My og meg måtte ut i hagen en tur å titte. Snøklokkene har komt flott fram nå. Den blå katten som står i bede var kommet fram fra snø og løv, så noe rusjen ut men koseligt var det, hihi:-)





Litt ut på dagen kom min elste datter og barnebarn på besøk. Vi koset oss som alltid. Etter middagen gikk vi oss en tur i ettermiddags solen. Tante Malin med sin lille vogn, søtt!



En herlig fridag!
Skole i morgen, gleder meg :-)

Natti natt!!

Klem Gry

6 kommentarer:

  1. Ser ut som dere har en herlig vår =)
    Her er det -6 og ingenting som tyder på at vinteren er klar for å trekke seg tilbake!
    Ha en fin skoledag i morgen,
    sov godt og god natt =)
    Klem fra Laila

    SvarSlett
  2. God morgen :-)
    Vondt med dumme bihuler! Har heldigvis bare hatt det en gang..men hørt man har lett for å få det igjen..satser på det ikke stemmer..mange år siden nå heldigvis! :-)
    Her er vel også våren kommet, men det er surt og 0 grader pluss vind. Ingen sol idag foreløpig..har bestilt den, så vi får se om den kommer ;-)

    Ha en fin dag og klem fra meg

    SvarSlett
  3. For noen herlige bilder Gry! Ja nå er våren her og det er bare fantastisk å våkne til solskinn en lørdagsmorgen. Du er så flink til å bake og lage lavkarbo mat, blir helt grønn av missundelse:))
    Ligger en overraskelse til deg inne hos meg:)
    Kos deg meg dine kjære og nyt helgen!
    Stor klem på deg!

    SvarSlett
  4. Hei Gry :)
    Så bra at du er frisk igjen.
    Det var noen herlige , vårlige bilder du viste !
    Så koselig med begge døtrene med barnevogner ;)
    Baker du hver onsdag ? Flinke deg !!!!
    Ha en fin kveld.
    Stor klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Ja er det ikke deilig med VÅÅÅR!!!
    Det rundstykket så deilig ut :) Her går det stort sett i halvstekte ferdigrundstykker ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  6. Koselig blogg, jeg legger meg til som følger. Har forresten en award til deg på bloggen min. :)

    Ha en fin dag.

    KLem

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...