fredag 11. mars 2011

God Helg...

Så er vi kommet fram til siste dag i vinterferien... Titter en ut så stemmer det med vinter, der er helt hvitt, blå himmel og sol. Kan jo bare si at det er flott da, men....VÅR!

Denne uken hadde jeg så mangen planer, en heluke fri, da skal en få gjort mye men ikke alltid det går etter planene. Lille prinsessen min ble syk på søndag, oppkast i 2 døgn så ovetok øreverken. Først det ene øre så det andre. Har vært noen tøffe døgn med lite søvn. Trenger en uke ferie nå, hihi:-)

Kjenner jeg er noe rastlaus nå når jeg sitter å ser på det flotte være ute men kan ikke ut me Malin i dag heller.


Men vi koser oss inne. Fyrer i peisen, brenner lys og har laget meg en herlig frokost.

I går så lurte jeg meg ut en tur når min kjære kom fra jobb. Trengte ut å hente krefter og innspirasjo. Da havnet jeg på Plantasjen. Kjøpte masse blomster. Roser, Perleblomster, Orkide og en så varer evigt og må tørke støv av, men den var så fin å passer så godt i vinduet, hihi:-) Se selv...



Nå får jeg lese litt rundt på alle de koselige bloggene. Så får alle ha en strålende fredag og helg!!!

Klem Gry

3 kommentarer:

  1. Hei på deg Gry!
    Hi hi stilig å se du også var en tur på plantasjen i går, typisk det ikke var på samme tid da.. Blomster bare MÅ jeg ha til helgen, blir liksom ikke helg uten.
    Nå håper jeg virkelig Malin har fått dosen for denne vinteren. Både magesjau og øreverk er ikke bare bare stakkar liten. Skal nok bli godt for mor og far og få sove en hel natt igjennom også, det sliter jammen i lengden.
    Så kjekt du likte det nye designet på bloggen min. Fant ut i går kveld at nå ville jeg prøve å lage en ny "fresh" header som er litt lysere og lettere. Og så er deg meg og de evige hjertene da hi hi. Gleder meg til å få mannen hjem nå, skal bli herlig!!
    Ha en riktig god helg dere også, og fortsatt god bedring!!
    Stor klem til deg Gry

    SvarSlett
  2. Huff, så trasig at ferien ble ødelagt av sykdom. Stakkars lita må være sliten. Håper hun blir fort bra nå. Har også hatt gutten hjemme tre dager, men han har astma. Det går i perioder, og når det setter inn går det noen dager i hjemmet. Han er i fin form inne, men utetid og hektisk barnhagedag klarer han ikke. Heldigvis var han klar i går og fikk vært både den dagen og idag.

    Deilig å koble ut på plantasjen da! Elsker perleblomster og orkideer,, men jeg har faktisk ikke sistnevnte :).

    Håper lillemor er snart frisk også ønsker jeg dere en riktig god helg. Klem :)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Så trist at lillejenta har vært syk så lenge.
    Godt at du fikk deg en luftetur på plantasjen.
    Det hjelper LITT ;)
    Har bare en kjapp runde her inne nå så får jeg komme sterkere tilbake i morgen.
    Håper Malin (jeg kjenner henne jo litt nå he he..) snart er helt frisk.
    Ha en riktig god helg , kjære deg.
    Stor klem fra Ingunn :)

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...