lørdag 12. mars 2011

Bake søte kake...

Herlig lørdag! Sykdomen har sluppet take i huset, nesten... litt forkjølelse på gang på mor i huset men den skal jeg klare...Bare det blir slutt på ferien så trur jeg vi blir friske. Tåler ikke ha ferie her vist, hihi:-)

Dagen i dag har jeg tilbrakt på kjøkkene. Hadde planer i ferien å bake litt men fikk ikke gjort det så i dag tok jeg fart å fikk baket lavkarbo brownies og laget lavkarbo is. Smakte bare litt på dem og de smakte kjempe godt!! Skal ha barnebarn, datter og svigersønn på middag i morgen så da må vi ha noe gott til kaffen. Så får vi håpe det faller i smak med lavkarbo.

Brownies





Skogsbæris


Nå har vi hatt herlig middag, kotteletter i ovnen....mette og gode... Snart lalle tid for små Prinsesser...Tv tid for far og mor..


Ha en kosi lørdagskveld alle sammen!!


Klem Gry!

5 kommentarer:

  1. Så mye godt du lager.
    Jeg har ikke overskudd til noe for tiden og da blir det det samme , vante som nesten går av seg selv ;)
    Kos deg med familiebesøk. Det er gull !
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Heisann :-)
    Ser jo kjempegodt ut! Bare å ikke si høyt at det er lavkarbo, så skal du se de spiser og skryter masse ;-)
    Nå har jeg kjørt gjesten hjem..noen timer alene før jeg får besøk IGJEN...Ikke bare bare når gubben er borte, får ikke tid til å kjede meg ihvertfall, hehe
    Ha en flott søndag og klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg, setter stor pris på det! :)

    Tror det må bli lavkarbo her også hele uka etter denne helga, hehe...

    Ha ei flott uke!

    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Mmmmm, brownies... Det er godt det!
    Lavkarbo ja.. been there, men det holdt ikke lenge desverre. Har du gode råd?

    Ha en fin ukestart!
    Klem Silje

    SvarSlett
  5. God kveld Gry.
    Nå er nettop frustrerte fruer ferdig og jeg må ha meg en bloggrunde før det er legge tid:) Jeg er imponert over hvor flink du er til å gjenomføre lavkarob dietten din. Ikke er du bare flink til å spise lavkarbo, men du lager så mye godt selv, imponert!!
    Tenker det er godt at sykdommen endelig har sluppet taket, puh..
    Ha en god natt med søte drømmer, i morgen kommer atter en ny dag og jeg skal til tannlegen uuu;-( Ønsk meg lykke til!!
    Nattaklem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...