tirsdag 1. mars 2011

Servietter...


Trur ikke jeg blir for gammel til å samle på servietter. Klarer ikke gå forbi en fin pakke servietter som ber meg, "Ta meg med hjem", jaaa, så klart du skal være med meg hjem... :-) Dekke bord liker jeg godt og til visse anledninger så kjøper jeg med 3-4 forskjellige pakker med servietter for å finne akkurat den jeg skulle ha, som passet best. Kan være en må skifte både service og duk før en er helt fornøyd men jeg koooser meg med det. Noen servietter får en IKKE låv å bruke. Blir litt mobbet av min datter og min kjære, hihi:-)
I går var der noen pakker servietter jeg gikk forbi som ropte på meg. Fikk vårfornemmelse av de så de fikk være med meg hjem....  Se selv, vekker litt vår følelse....




I dag skal min eldste datter, barnebarn og jeg besøke min farmor som er både oldemor og tippoldemor. Det er litt av en tittel hun har og er så stolt å gleder seg slikt til å få se den lille prinsessen.

Ha en flott dag!

Klem Gry

5 kommentarer:

  1. God morgen kjære deg,
    Ja servietter er gøy og det finnes så utrolig mye fint på markedet. Jeg var en iherdig samler av servietter da jeg var liten, og hadde en samle eske og en bytteeske. Kjempe fine og vårlige eksemplarer du har funnet, forstår godt hvorfor du måtte ha de med hjem:))
    Kos dere masse på besøk, hun må være en riktig stolt olde og tippoldemor!:)
    Klem tilbake til herlige deg!
    Anne Karin

    SvarSlett
  2. God morgen :-)
    Det er mange fine servietter, men må nok innrømme jeg kjøper de for å bruke de..og det går i de vanlige ensfargede..bortsett fra til jul og påske, hehe..
    Men jammen meg godt vi er forskjellige! Verden hadde vært kjedelig hvis vi alle var like!!!

    Ha en flott dag, her stråler sola og det er deilig!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Kjenner meg godt igjen :)

    jeg og min søster fant ut for noen år siden at vi skulle begynne å samle til jentene våre,, kanskje dem en gang ble interesert... Vel, det har ikke skjedd ennå, men vi to,, ja vi samler fortsatt :)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  4. Ja , her tror jeg du er i godt selskap !
    Jeg pleier å si at forskjellen fra jeg var barn, er at jeg nå kjøper hele pakker. Det er SÅ mye fint og gleden ved å dekke bord med matchende lys , servietter osv. er stor hos meg også.
    Så koselig at dere kan dra sammen til farmor\oldemor\tippoldemor :)

    Ha en fin dag.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  5. Hei.Jeg har en samling servietter jeg har lyst til å gi bort til noen som vet å sette pris på dem (mange følelser....).Sluttet å samle da jeg var 13 år - i 1976, og samlingen består nå av ca. 750 stk. av forskjellige typer. De er sortert etter alle kunstens regler og jeg har ført regnskap over hver enkelt. :)
    Jeg har ingen samlere i familien, og har ikke plass til esken her hvor jeg bor. Er det av interesse for noen, tro du?
    Mail meg på berit-ch@online.no
    Fortsatt god påske!
    Hilsen Berit C.

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...