tirsdag 8. mars 2011

Første vårtegn...

I dag når jeg skulle ut med søppla så ser jeg snøklokkene begynner å titte fram. Første tegn på at VÅREN ikke er så langt unna.










Det muntrer enn litt opp i denne ikke så alt for kjekke vinterferien. Sykt barn. To døgn me oppkast nå, det terer på alle. Håper lille prinsessen min snart blir frisk. Ikke noe gøy å se henne syk. Været er vel heller ikke det beste. Blåser veldigt og skikkeligt kaldt ute. Fyrer i peisen å brenner masse lys så får en gjøre det beste ut av det.....

Ha en fin dag!

Klem Gry!!




8 kommentarer:

  1. Heisann :-)
    Uff a meg, oppkast er ikke gøy å ha i hus, smitter jo noe grusomt!
    Mye snø har forsvunnet her også, heldigvis. Ser frem til sommeren. Får håpe den blir like varm som vinteren har vært kald ;-)

    Ha en flott dag og klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei Gry!
    Så kjedelig å høre at Malin ikke er blitt bedre, stakkar lille prinsesse. Det er så utmattende med den oppkasten, både for den som er syk og den som må passe på døgnet rundt. Gledelig at vårtegnene begynner å vise, det er da en liten trøst oppi det hele. Fortsatt god bedring, blir snart bra igjen!:))
    Stor trøsteklem på vei!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. Rimelig missunnelig på at våren har kommet til Sandnes ja!
    Vi får håpe at det bugner av fordeler med å flytte til østlandet, når sommeren kommer.. ;)

    SvarSlett
  4. Hei.
    Stakkar liten venn. Å , det er så vondt når de blir syke , de små , eller store for den del.
    Håper hun snart blir frisk.
    Jeg fant også snøklokker i dag ! Ble så glad ;)
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  5. Hei Gry!
    Tusen takk for kommentar, og nå fant jeg deg, og da vil jeg følge deg videre:)La deg til på min bloggliste:)
    Så deilig med snøklokker! da er det vår:) Her har vi litt "mye" snø enda, men får vel vår her også en gang:))
    Ha en fin uke!og god bedring til prinsessa!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Hei og takk for koselig kommentar og for at du la deg til som følger. :) Jeg blir jo så glad når noen finner veien til bloggen min.

    Koselig å se snøklokker, ikke fullt så koselig å høre at småen har omgangssyke. God bedring til den lille og en fin dag til deg.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  7. Stakkars liten da.. god bedring til lille snuppa.
    Herlig med bilder av snøklokker da, snart er det vår!
    Ha en strålende dag!
    Klem Silje

    SvarSlett
  8. Hei Gry
    Takk for koselig kommentar på bloggen min. Så kjekt at du deler noen vårlige snøklokkebilder:) Når snøklokkene og krokusene titter opp, da er det liksom håp om at det kan bli vår likevel. Til tross for lange grå vinterdager. Ønsker deg en fortryllende helg, i morgen er det fredag. Jippi :))

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...