søndag 2. januar 2011

Første søndag 2011...

Det har vært en herlig søndag.. Begynte med at jeg fikk sove lenge, kjempe deiligt. Når jeg omsider sto opp så stellet vi oss å gikk en liten tur rundt med Gisken i det flotte været. Malin med dukkevognen sin. Litt farligt å gå ut for der er is på fortauene. På Gisketjerne gikk de på skøyter, det ville jo så klart Malin og men hun slo seg til ro med at hun skal få prøve det neste år:-) Stoppet på et par lekeplasser så hun fikk leke litt...



Men må bare si jeg skammer meg over alle de som ikke kan plukke opp etter hunden sin. Vi hadde problemer mangen plasser hvor vi skulle trø. Det er jo ikke noe problem å ha med seg en liten hundepose i lommen. Jeg har en liten veske til hundeposene som jeg fester på bånde. Rosa basjeposer med go lukt, hehe:-) Men som en vennine sa så er hun mer sjokket over de som plukker opp å kaster posen i naturen etter seg, hmmmm, ikke forstår jeg tankegangen....



Denne herlige avslappende søndagen ende med at jeg ikke "orket" å lage middag så i dag ble det kinamat. Det var ganske så godt med noen helt andre smaker etter jul....



Ha en flott søndags kveld...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...