torsdag 27. januar 2011

Tusen takk...


Jeg har fått en Award av Ingunn. Tusen tusen takk Ingunn, varmet godt det. Er så ny i denne blogge verden men skal nå prøve så godt jeg kan å ta utfordringen:-)

Så får vi se om jeg finner noen svar til spørsmålene jeg skal svare på...

Hva var det siste du så på TV ?
Fantorangen:-)

Ta opp nærmeste bok, slå opp på side 18 og les hva det står på 4.linja.
hadde han stort sett bare stilt opp når Hun på TV4

Bortsett fra datamaskinen , hva hører du akkurat nå ?
Lille My som ligger på soffen å snorker:-)

Når var du sist ute og hva gjorde du da ?
I ettermiddag. Handlet nye puter til sengen.

Hva har du på deg akkurat nå ?
Kosedressen

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet ?
NEI!!

Hva heter den siste filmen du så ?
Kan jeg desverre ikke huske

Så skal jeg gi Awarden videre til 7 stk:


Tar dere utfordringen? Det er jo så klart helt frivilligt men jeg hadde det gøy og er litt stolt at jeg fikk det til, hihi:-)

Lykke til !!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med velfortjent award kjære Gry! Det er så kjekt nå bloggen blir satt pris på, hurra!!
    Og så sender du den videre til meg!:)) Tusen tusen takk, så gøy! Klart jeg tar utfordringen:)
    Ha en kos kveld snille deg!
    God klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Å så gøy!
    Jeg skal definitivt ta den... må bare få unnagjort dåpen først ;)

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...