lørdag 1. januar 2011

GODT NYTTÅR!!

Ja, så er det 2011. Tider flyr fort. Gleder meg til å ta fatt på dette nye året. Tenk, skal bli mormor dette år, ja det er jo ganske snart da:-) Så skal jeg ta litt utdanning, skal omskoleres. Armene mine klarer ikke mer det som jeg har jobbet med. Å jeg er ikke klar for å "pensjonere" meg, hehe:-) Så blir det trening. Stor koser meg på helsestudio, er som ny etterpå.(så godt det går da, hehe)  Reise til Åkra i feriehuset, ja der er mye kos å se fram til i dette året.



Men i går kveld hadde vi en kjempe koselig kveld med Regitze & Morten. Jeg laget kalkun middag med alt tilbehør. Så hadde vi Creme Brulee med jordbær til dessert. Vi var gode å mette etter på ja. Å såååå masse mat igjen så det blir et herremåltid i kveld også. Litt stjerneskudd med Malin hadde vi før hun skulle legge seg. Hun sov igjenom alt smell og spetakel der var ut kl 12, men hun våknet når der ble helt stille.














Men i dag har vi en stille dag med tv titting og ingen gjøre mål...Herligt....


Ha en flott ettermiddag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...