tirsdag 4. januar 2011

Mor & datter dag...

I dag har Regitze og meg hatt mor & datter dag hjemme hos henne. Hun har nå kort tid igjen før lille Mari ser verdens lys. Bobbler over av spenning. Gleeeeder meg!!!!



Oppdrage i dag var å vaske vognposen. Høres jo lett ut men det var litt arbeid. Den er med dun. Hadde forhørt meg på vaskeriet hvordan det skulle gjøres. Den skulle tørkes i tørketrummel på middels temp og tas ut mangen ganger å riste posen. Det ville ta noen timer sa hun, og det gjorde det. Begynte kl 11.00 og når jeg reiste halv 4 så fikk den siste halv time. Dune klomper seg så hver halv time så måtte den tas ut men det ble et flott resultat til slutt...

Hatt en kosi dag med deg jenta mi... <3

2 kommentarer:

  1. Har kost meg eg og =)

    å påsen blei kjempe bra =) an e så fluffy å goe nå at eg vil helste krypa oppi an sjøl ;)

    SvarSlett
  2. Ååå som dere koser dere!:) Det er så spennende med den lille prinsessen som snart kommer! Lykke til med forberedelsene både mor og Lene:-)
    God klem fra Anne Karin

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...