fredag 28. januar 2011

Helg...



Da var helgen her igjen. Syns nå ukene går veldigt fort. Så har jeg hatt min første "skoleuke". Utroligt gøy så har jeg lært litt også. Får sette meg ned i helgen å gå igjennom det vi har lært men får vente til jeg har fått hvilet meg. Tar på å stå opp kl 5.30. Å jeg er ikke flink til å legge meg tidligt men det kommer gjerne etter hver eller ikke, blir lysere og lysere kvelder, da er det ikke lett å legge seg tidligt, hihihi :-) Jeg er nok ikke noe A menneske men prøver så godt jeg kan. Får jeg en time for meg selv om morgen så klarer jeg å smile :-)

SMIL OG VERDEN SMILER IGJEN!

Nå er det snart tv kveld med Det Store Korslaget, kjempe kos å se på, bare syn min favoritt røyk ut sist men de er jo så flinke alle sammen.



Ha en fortreffende fredagskveld..

1 kommentar:

  1. Du har vært kjempe flink! Ikke bare bare å sette seg på skolebenken med små barn hjemme, så du har lov å være trøtt uansett A eller B menneske.
    Nyt kvelden og helgen med dine kjære:))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...