mandag 21. februar 2011

Bøker...

I dag så havnet jeg innom mammut salget. Gikk forbi å tenkte jeg måtte ta en titt å se om der var noe spennende bøker til meg. Men Nei, fant ingen til meg... men gikk ikke tomhent derfra forde.


Det går masse i prinsesser for tiden... 


Trampe boken er til barnebarne...


Denne er til min elste datter..
Små søte dikt om baby


Malin elsker Knerten så hun måtte  jo bare ha denne da...


Jeg finner nok nye bøker når jeg er ferdig med å lese de jeg har...

Klem Gry...

4 kommentarer:

  1. Artig med Mammutsalget. Jeg var forrige uke og fikk handlet med til barna og en til meg selv :)

    Deilig med nytt lesestoff. Så veldig fin ut den med dikt om baby :)

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Mange fine bøker!! Tipper prinsessa ble glad :)
    Klem Silje

    SvarSlett
  3. Koslige bøker:o)jeg er også glad i barnebøker.har gjerne mer minner rundt de enn voksenbøken.Har de orginale knerten-bøkene.artig at de har blitt så pop igjen:D
    Natta!klem k

    SvarSlett
  4. Så mange kjekke bøker du fant til Malin da, det var da en trøst:)) Knerten ja, hvem liker ikke han..?!

    Har du lest bøkene til Cecilia Samartin?

    Klem fra meg til deg:)

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...