onsdag 9. februar 2011

Skinkesalat...

I dag har jeg lyst å dele denne herlige Skinkesalaten som jeg har funnet i bloggen til Lenabeatrice. Det er en lavkarbo salat men alle kan spise den og den smaker himmelsk godt, syns jeg da :-)




  • 1/2 kinakål
  • 1 paprika
  • 1 boks picnik skinke
  • 1/2 løk (jeg bruker halv av en halv)
  • 1 pk majones
  • 300 gr. jarlsbergost (må ha ost med litt smak)
  • 1,5 dl fløte
  • 115 gr mini mais
Fløten skal piskes til milkshakekonsistens. Kutt alt i passe biter å bland alt sammen. Den er iallefall god i 3 dager i kjøleskapet.

Nå skal jeg nyte min lunsj med skinkesalaten!


Ha en flott dag alle sammen...

1 kommentar:

  1. Heisan!og takk for hyggelige kommentarer hos meg:D
    D er utrolig godt med salat.d er bare å komme på å lage det.litt artig at det er så stor aldersforskjell mellom jentene dine.når barnebarnet ditt vokser til kan hun leke med jenta di.koslig:D

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...