søndag 6. februar 2011

Kino...

Elias og jakten på havets gull!



I dag har Malin og meg vært på kino. Det er første gang Malin har vært på kino så det var på tide. Hun stor koset seg. Så det er noe så vi snart gjør igjen.



Sandnes Kino er kjempe flott, med herlige skinnstoler som en kan legge ryggen litt tilbake. God plass for føttene så det er bare en glede å gå på kino nå. God lyd, som Malin merket og. Syns nok det var litt høyt somme tider, og det ble jo litt mer skummelt  med så høy lyd. Satt litt på fange men ellers i sitt sete. Hadde litt gotteri og drikke, har låv å spise litt gotteri når en er på kino:-)



Ellers så var det en koselig film som passer bra for de små.

 Neste gang tenker jeg det blir filmen



"To på rømmen" 

Nå begynner mørke å snike seg på igjen. På tide å tenne litt sterinlys å rigge seg til for litt tv kos på søndagkvelden. Kansje lese litt i boken min.

Ha en fortsatt flott søndag...

2 kommentarer:

  1. Gøy å gå på kino med ungene :-) Får liksom lov å være barnslig da, hehe..derfor gleder jeg meg til barnebarna kommer ;-))
    Har bestilt 8 stykker, men har fått høre at det kan jeg visst bare glemme! Hørt sånn?? ;-)

    Ha en fortsatt fin søndag og klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei.
    Veldig koselig å gå på kino. Jeg må innrømme at jeg liker best å være med barn på kino når de blir litt større...... I så måte er det veldig greit med tolvåringen :-)
    Takk for fine kommentarer hos meg.
    Ha en superkoselig søndagskveld :-)
    Stor klem fra Ingunn

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...