mandag 21. februar 2011

Blomster...

Om jeg ikke fikk handlet bøker til meg selv i går så fikk jeg handlet blomster da... Stor koset meg når jeg kom hjem og fikk satt de opp... Pleier alltid å handle blomster på fredagen så der er friske å flotte blomster til helgen men denne fredagen  hadde jeg ikke tid så da ble det friske blomster til en ny uke.

Gåsunger!
Orkide...


Azalie...

Frisket opp morsdagbuketten
med gåsunger og noen kvister...
Denne planten har jeg tatt fram å
tørket støv av, hihi.. Det er en
oliven plante som varer evigt..

Krokus. Håper de blir hvite...
 

Ha en flott dag!

Klem Gry...


3 kommentarer:

  1. God morgen :-)
    Alltid koselig med blomster, men her i huset går det ikke med potteplanter, sp en frisk bukett er ikke å forakte, hehe..

    En lang og spennende dag foran meg og jeg gleder meg!
    Ha en flott dag og klem fra meg

    SvarSlett
  2. Heisann
    Ja til Gutta på landet (som jeg kaller butikken) må du ta deg en tur, og bruk god tid, det er så mye varer at du må inspisere hver eneste hylle. Vanskelig å gå ut derifra uten å ha snopt. Jeg skulle hente puter som jeg hadde bestillt(som ikke var kommet), men klarte denne gangen og å finne masse fint, kunne tenkt meg mye mye mer.
    Kjøpte og det minste etasjefatet du kan tenke deg, helt nusselig. Kommer nok til å vise det i et blogginnlegg.
    Ha en flott kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei!
    Velkommen som følger! :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...