tirsdag 8. februar 2011

Glad i dag...

Ja, ikke alltid så mye som skal til for å gjøre meg glad. I dag er jeg glad for jeg endeligen har fått min "kjære" Audi bilen tilbake fra verksted. 1 1/2 uke uten bil, det er stress. Er veldig avhengig av bilen. Malin skal i barnehagen og jeg skal på skole. Den kombinasjonen går ikke uten bil. Min kjære må ha sin bil på jobben. men jeg har ei snill mor som har lånt meg bil da. Så har jeg kjørt å hentet henne rundt men nå er alt tilbake til normalen... HERLIGT!!! Utroligt hvor avhengig vi blir av disse kjøretøya, men slik er nå hverdagen her, avhengig av bil.....



Nå må jeg stelle prinsessa så bærer det av sted på dans med henne....

Ha en fin tirsdag ettermiddag...

3 kommentarer:

  1. Skjønner godt du er avhengig av bilen når alle sammen skal ut på morrakvisten :-)
    Heldigvis bor jeg så nærme alt at jeg kan bruke beina hvis jeg vil, hehe..

    En dyr nødvendig luksus for mange desverre..

    Ha en fin dag videre og klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så bra at du har fått tilbake bilen.
    Vi er helt avhengig av bil her vi bor så her
    hadde det virkelig blitt krise uten.
    Inntil nylig hadde vi to biler men det var ikke nødvendig.
    Det blir litt nattblogging på meg da jeg sliter med søvnløshet.
    Så da får jeg ønske deg en fin onsdag.
    Stor klem fra Ingunn :-)

    SvarSlett
  3. God morgen kjære deg Gry,
    Ja uten bil blir jeg nesten "lost". Utrolig så avhengig vi er av bilen, alt blir så tungvint uten.. Da er du jo klar for tur neste uke, gleder meg!!
    Ser under her at du og Malin har vært på kino, og jeg er enig med deg i at Kinoen vår er fantastisk flott. Viste nettop min sønn hvor vi gikk på kino da vi var små, da lurte han på om det gikk ann å se film i det gamle huset der ha ha.
    Ha en flott onsdag, jeg venter på nye møbler i dag, juhuu:-))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...