tirsdag 1. februar 2011

Malin på dans...




I dag har Malin begynt på http://www.studiovanessa.no/ på dans. Hun gledet seg veldigt før vi reiste og var nok veldigt spent. Og mer stas ble det når hun fikk på seg danseklærna. Hun ble jo så søt den lille prinsessen min. Der var en 8-10 søte små jenter. Vi foreldre måtte vente på eget rom. Fikk lure litt inn i en sprekk i døren. De var så flinke. Og alle var så snille å hørte etter hva som ble sagt. Det varer en halv time og det er nok for de små jentene. Semestere varer til juni og da skal de ha oppvisnig for oss forelder. Det gleder vi oss til.





Danse jenta Malin...


3 kommentarer:

  1. God kveld i stua,

    Hun er jo bare en solstråle den jenta, helt alldeles til å smelte av!:) Så kjekt med dans, alle pikers drøm!
    Nattaklem fra meg til deg:)

    SvarSlett
  2. Så fin liten ballerina! Kjekt at du vil følge bloggen min, jeg legger meg til hos deg og:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  3. Hei. Skjønn ballettprinsesse:) Det er bare å glede seg til sommerforestillingen, det pleier å være en koselig opplevelse for oss foreldre. Jeg har to ballettjenter (hadde) yngste erklærte for en liten stund siden at nå hadde hun danset nok.) Ha en fin dag:)

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...