onsdag 23. februar 2011

En herlig onsdag...

Dagen i dag har vært så herlig. Øreverken nesten borte.

 Onsdagen er brødbakedagen. Så fikk unnagjort det. Laget meg en herlig lunsj med lavkarbo pannekaker med skinke og ost fyll...


Så fikk jeg besøk av de herlige jentene mine!



Gulle til mormor <3


Kvelden har gått med til lesing på prøve som jeg skal ha i morgen. (så skulle vært i seng nå)
Må si jeg gruer meg til prøven, Føler meg som en liten skolejente igjen. Men det får gå så det går.

Nå er det natta!
Natti natt!

Klem Gry

3 kommentarer:

  1. God morgen Gry :-)
    Og masse lykke til på prøven :-)
    Går sikkert så bra så!!
    Nydelige bilder av gjestene dine :-) Heldige du...

    Det kom ned 5 nye cm med snø i natt..gidder ikke bruke energi på å irritere meg, hehe..Det er jo egentlig barndommens vinter som har kommet tilbake :-))

    Ha en flott dag og klem fra meg

    SvarSlett
  2. Ååå så de små vokser, helt utrolig på så kort tid. Hun ligner mammaen sin utrolig mye:))
    Håper det gikk godt på prøven! Viss du kjente etter, merket du kanskje at jeg tenkte på deg:))
    Tvi tvi!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. Nydelige mor og barnbilder ♥
    Er det ikke deilg å være mormor , vel ?
    Håper det gikk bra på prøven, det gjorde det sikkert ;)

    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...