onsdag 16. februar 2011

En herlig fri dag...

Dagen i dag begynte som alle andre, tidlig opp, har ikke noe å si om en har fri. Malin våkner tidlig så det er bare å kave seg opp. Fri fra skolen, kjørte Malin i barnehagen så kunne jeg begynne min kvlitets tid for meg selv. Den skulle brukes til å bake. Jeg lever som nevnt tidligere på lavkarbo så jeg baker brød og slikt selv. I dag ble det brød, knekkebrød og musli. Ble noen timer ved kjøkkenbenken men det duftet godt og smaker godt.




På ettermiddagen kom Gitze og Mari. Gulle til mormor, hihi:-) Er til å spise opp!! Sjønne <3

Gitze og Malin hadde play time på Malin sitt rom. De kledde seg ut, morsomt:-) 




Nå går jeg på soffen å legger meg på opplading til en ny skoledag i morgen.

Ha en avslappende kveld...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...