mandag 28. februar 2011

Ny uke...

Har alle hatt en flott helg? Det har jeg. Rolig men alikevel har det skjedd litt. Lørdagen hadde jeg med jentene mine å besøkte min kjære sister. Kjempe kosi. Kvelden koset vi oss med biff i heimen, og tv titting.
Søndagen kom Gitze, gulle til mormor Mari , min kjære svigersønn og Frøya (voff voff) til middag. Kjempe kosi. Hadde reinsdyrskav til middag og vaffler til kaffen. En perfekt søndag.
 Er så glad at vi flyttet tilbake når vi gjorde så vi får glede oss sammen med familien, barn og barnebarn, når vi vil:-) Er så umetteligt glad i alle sammen!

I dag har jeg vært ute å passet lille Mari litt så Gitze kunne få gjøre noen ærend. Jeg trener vel ikke si jeg kooooset meg, hihi:-)





Søndagsbodet dekket..


De ble hvite krokusene:-)


Ha en flott ettermiddag...

Klem Gry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...