onsdag 16. februar 2011

Snø, hmm....



SNØ ute... Vinteren er ikke slutt nei... Må vel bare innse at vi bare er i februar og vinteren er her enda. Men der er iallefall ei som er glad for det hvite ute, og det er Malin. Så det er bare å finne fram akebrett som hun kan ha med i barnehagen. Så blir alt så fint å rent med nysnø. Må se posetivt på det for det er ingen ting å gjøre med det...

Må bare vise sjønne rosene jeg fikk til morsdagen. De har sprettet ut så flott. En glede å se på om morningen..


Ha en flott vinterdag alle sammen...

3 kommentarer:

  1. God morgen :-)
    Ja, det er vel kun ungene og ski-entusiastene som jubler nå, hehe..
    Men vi kan jo ikke gjøre noe med dette været, nytter jo ikke å klage..og så blir det jo dagens samtale-emne!! ;-))

    Ha en flott dag og klem fra meg

    SvarSlett
  2. Ja snø er alltid kjekt for ungene, men jeg må si jeg var skuffet når det lå snø igjen når jeg stod opp i morges...men ikke lenge til nå...så blir det vår!!!
    Jeg har så masse blomster i stuen nå at det er en fryd, den ene buketten etter den andre har jeg fått i løpet av uken, så jeg må få tatt litt bilder i morgen når det er lys.
    Blomster er kjekt!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Gry =)
    Snø er gøy for barna og for meg som sitter inne å ser ut på den..
    Jeg har kastet så mange blomster den siste tiden, så det er farlig for at jeg må investere i noe nytt =)
    Fortsatt fin kveld,
    klem fra Laila

    SvarSlett

Tusen takk for du legger igjen en liten hilsen...